Lång dag

Alltså den här dagen har varit SÅ lång. Eller ja, känts galet lång! Och jag har fått himla mycket gjort, men hela tiden med kniven mot strupen. Eller så har känslan varit. Men jag antar att jag blir väldigt effektiv så. Imorse lämnade jag Melvin hos mormor och morfar och åkte iväg på jobb. Efter ett givande möte åkte jag och hämtade Melvin och stack hem och jobbade ett par timmar till. Samtidigt tvättade jag och började förbereda för Dubai imorgon (!). Sedan kutade jag iväg och instruerade min nya klass, en Body pump på Sats Farsta. En ny klass på en torsdag. Jag hade inte skyhöga förväntningar med fick ihop en näst intill full klass. Kul! Nu är jag på väg hem, till familj och mat, och är så nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0