Sega intervaller

Idag visste jag att jag hade mycket, för mycket, att göra. Men jag kände också att jag blir som allra mest effektiv om jag kan få in lite träning. Sagt och gjort. Trots att jag var trött och inte hade någon jättelust, trampade jag ändå in på Sats utan att tänka. Jag lämnade en sovande lilleman på MiniSats och ställde mig på löpbandet.

1 km uppvärmning (10,3 km/h)
10x200 meter (varannan 16,1 km/h, varannan 15,1 km/h) med 100 meters gåvila emellan
1 minuts gåvila
Strax under 1 km löpning (10,1 km/h)
Totalt 5 kilometer 29.40
Nedvarvningsgång ca sex minuter

Det var jobbigt och jag blev jättetung i benen, framför allt i vaderna och kände mig allmänt stel. Det kan vara att jag idag körde i mina Under Armour-skor som inte alls slår mina intervalkskor från Nike (inget slår dem!). Eller så var det bara dagsformen. Men jag fick till det i alla fall och det var ju himla skönt. Dessutom har jag varit igång och effektiv efter det. Tack för det, träningen!


Kommentarer
Postat av: Krister

Om förälraledighet...

De allra flesta mammor VILL vara hemma och de
bestämmer först ur sitt eget intresse och sen får
mannen ta det som blir kvar. Det är KVINNAN
som är problemet och som skall påverkas och
inte se mannen som problemet. Det kom redan
regeringens utredare fram till 2006, vilket var
Karl-Petter Thorwaldsson. Thorwaldsson utredde
på Perssons uppdrag föräldraförsäkringen och är
nu LO:s ordförande.

2017-01-19 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0