Tjejhäng, kalas och nytt jobb

Igår åkte jag till stan och mötte upp två vänner. Vi gick till Vapiano i Skrapan och åt lunch. Hur mysigt som helst. Vi blev kvar länge eftersom vi hade så mycket att prata om. Sedan åkte jag hem och inväntade resten av familjen som varit hos farmor och farfar. När barnen somnat såg vi hela första säsongen av Skam som alla pratat om. Och jag kan inte sätta fingret på den riktigt. Det var kanske inte det proffsigaste jag sett och jag saknade snyggare kläder och rekvisita. Men den berörde mig verkligen och på något sätt kändes det som att jag kände igen mig även om min gymnasietid inte alls var sådär. Alltså den hade ju uppenbarligen något eftersom vi blev fast, haha. Hur som helst. Nu ikväll började vi på säsong två. Vi får se vad jag tycker om den.

Idag har jag städat ut julen här hemma. Skönt att ha det gjort. Efter det var vi på ettårskalas och fikade för ett helt år framåt. Typ. Det var väldigt trevligt och vi hade trötta barn med oss hem. Nu har jag precis legat och tryckt in lite Body pump i skallen så nu blir det sängen och sömn för att smälta det. Imorgon är det dags för mig att jobba min första dag på ett år. På nytt jobb som ska bli riktigt spännande att sätta tänderna i. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0