Kräkvarning

Hej hopp! Jag hade migrän i fredags. Sedan vaknade Melvin vid tolv natten till lördag och ville inte sova, så han låg och bökade mellan oss i timmar. Det visade sig att han dragit på sig en förkylning och en nedrans hosta. Stackarn. Och stackars oss som knappt sov en blund. Och migränen var kvar. Efter smärtstillande och lite sömn var jag på benen, men det planerade långpasset var det inte frågan om. Men två kalas hanns med. Ett för Alicia och ett för oss. Men sedan fick jag migrän. Igen. Och fy så jag mådde. Men idag har det varit bra, tack och lov!

I måndags körde jag i alla fall intervaller. De var så galet döjobbiga! Så jobbiga att jag var tvungen att sluta innan nedjoggen var klar för att inte spy på löpbandet. Fy, jag tog ut mig totalt! Och efteråt mådde jag rejält illa. Men man hämtar sig ju. Och det är ju värt det.

Uppvärmning 2 km (10,6 km/h)
3x (400-300-200-100 m) med gåvila halva intervalldistansen som max
2 min ståvila (pausade bandet)
Nedjogg strax under 1 km
Totalt 7,35 kilometer, 43.58


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0