Tröskelpass

I lördags blev det löpning. Ett jobbigt tröskelpass där jag fick kämpa mig till 4x2,5 kilometer eftersom jag var duktigt trött efter den första. Men jag gjorde det, och där kroppen är just nu är det mest det jag vill åt. Motivationen är inte på topp. Och inte löparformen heller. Men jag kämpar mig igenom det och hoppas innerligt att det släpper. Dagarna efter kände jag dock känslan av löparknä, så nu måste jag verkligen klämma in lite pre/rehab och aktiveringsövningar av Gluteus medius. Och rull rull rull på foamrollern.

Uppvärmning 2 km
Tröskelpass 4x2,5 km (ståvila ca 2 min mellan varje, då stoppade jag klockan)
Nedjogg 2 km
Totalt 14 km, 1.22,18 effektiv löptid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0