10 + 3 + 1 + 1

Alltså lördagens långpass. Jag vet inte var jag ska börja. Det var jobbigt, vidrigt och förfärligt! Jag tog totalslut efter strax över milen och var passande nog utanför mina föräldrar då och satte mig på deras trapp och tog igen mig i sju minuter. Sedan fortsatte jag tre kilometer till och pausade på en bänk. Och så en kilometer. Lite paus. Och så löpning hem. Benen bar mig knappt och jag kände mig urvriden på både muskler, energi och vilja. Väldigt jobbiga känslor. Tyvärr är denna känsla i benen mer regel än undantag. Effektiv löpning blev 15 km på 1.31.06. Helt okej om det inte vore för alla stopp. Men jag reser mig och går vidare.


Efter strax över milen och mitt första stopp. Totalslut.

Efteråt. Ännu mer totalslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0