Migränvecka

Denna vecka har bjudit på ett styrkepass (yes!) ett cykelpass och sedan mest migrän. Helt galet. I måndags knatade jag till gymmet i hopp om att bli av med huvudvärken. Det gick sådär och huvudvärken blossade upp och blev till migrän. I tisdags vaknade jag med fortsatt migrän och dagen på jobbet var bara att genomlida. Minst sagt. Efter alvedon kom jag hem och drog senare iväg och körde min cykelklass vilket gick väldigt bra trots omständigheterna. Men sedan bröt det loss. Igår vaknade jag med rejäl huvudvärk (alltså, hallå?!) och dagen fick genomlidas igen. Sedan gick jag hem och la mig och blev liggande hela kvällen. Idag. Gissa vad? Jag vaknade med huvudvärk. Men det blev faktisk bättre och nu känner jag inte av det. Nu ska jag bara packa inför helgen och sedan försöka sova. Sömn är tydligen absolut på första plats av behov just nu. Så bäst att lyssna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0