Tredje intervallpasset

Jag känner bara för intervallpass just nu i träningsväg. Snabbt och effektivt. Långpass känner jag inte alls för och styrka har jag knappt haft ork att lägga tid på. Idag blev det korta, snabba intervaller. Mina vanliga tvåhundringar.

Uppvärmning 1 km (10,3 km/h)
Intervaller 10x200 m (15,5 km/h) med 100 m gåvila (5,1-4,6 km/h)
Nedjogg strax under 1 km (10,1 km/h)
Totalt 5 km 30.45

Idag ökade jag på tempot i både intervallerna och vilan och snart hoppas jag vara tillbaka där jag vill vara. Nästa gång ska jag ta åtminstone hälften av intervallerna på 16 km/h. Men idag var jag mest nöjd över att jag faktiskt gick till gymmet med tanke på hur trött jag varit idag. I helgen hoppas jag på mycket sömn. Och mycket mys med kidsen som kommer hem från landet idag!

(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0