Bildregn från BBC 2010


Vi blir välkomnade på lördagsmorgonen.


Nu är det alltså över för i år, Blogger Boot Camp 2010. Gårdagen startade med ett afropass. Jag som kanske inte känner mig som den mest dansanta personen i denna värld gjorde i alla fall mitt bästa och det var rätt kul!


Hela skaran i full Afrostil.

Efter afron var det dax för mix-it-passet. En blandning av forza med träsvärd, funktionell träning med flow tonic och en avslutande qigong.


Jag, träsvärd och Flow tonics.

Sedan var det lurre. Och gissa om jag var glad för det? God god mat från GI-boden. Hela lådan slank ner. Eller ja, innehållet i lådan. Självaste lådan sjänkte jag bort till närmaste soppåse.


Mmm..mat!

Näst sista passet för dagen bestod av spinning. Utan mina spinningskor och med en lite halvtrasig fot (som nu känns rätt hel igen) gick passet strålande och man var lagom svettig efteråt. Ett gott tecken! Här kan du se en liten filmsnutt från passet.


Innan klassen bröt loss!

Sista passet var dans, vilket precis som afron, kanske inte riktigt är min melodi. Men vem har sagt att det inte kan bli? Jag körde på i alla fall och efter detta var dagens alla träningspass till ända.


Tanzen!

Kvällen avslutades på Sangria Tapas Bar på S:t Eriksgatan. Ett übermysigt ställe där jag åt tre tapasrätter. Smarrigt!


Trevligt avslut på första dagen!


Dag två började med pilates..



..och avslutades med en föreläsning och..


..en utlottning av priser. Och guess what. Jag vann!! Priset ska jag få hemskickat så jag ska se till att de vet vart det ska skickas. Helt otroligt säger jag. Det här är förmodligen första gången jag vinner något där det inte är "vinst-varje-gång". Så jäkla coolt. Vad är oddsen för detta liksom? Jo, lika stort som för alla andra. Men ändå!

Jag vill rikta ett STORT tack till arrangörerna Terese, Sofia och Jane och till alla andra som gjort detta möjligt. Tack!

Jag har mer att förtälja om helgen. Men nu ska jag sätta på någon play-kanal och käka något smarrigt. Imorgon är det måndag. Ny vecka och en lite halvjobbig sådan.

Ta hand om er
!



Kommentarer
Postat av: Coyntha

Vad kul att läsa ditt inlägg och se alla bilder!! Det var så kul att träffas.... synd att det tog slut! Vi får träffas en annan gång.

Och grattis!!! :)

Ha en bra vecka.

kram

2010-04-18 @ 21:15:49
URL: http://www.coyntha.wordpress.com
Postat av: frida

Tack Emma! Det glädjer mig mycket. Bra att du kommer använda dig av tålyftet, nöt dock inte ut det utan spara lyftet till specicella tillfällen när du verkligen vill glänsa lite mer, lite extra. Ha en fin kväll!

2010-04-18 @ 22:05:07
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Postat av: pilla

Grattis till vinsten :) Var inte där så vad var det för pris? Hare gött // pilla

2010-04-18 @ 22:10:12
URL: http://www.pernillabredolt.blogspot.com
Postat av: Anki

Så skoj att se dina bilder också.



Skall försöka sortera mina och lägga upp lite imorgon jag med..:)



Stort Grattis igen till vinsten!

Postat av: Mattias

Hej Hopp!



Nyfiken på vad det blev för hemträningssak du vann!

Håller utkik här så att min nyfikenhet blir stillad.



Kul att träffas!

2010-04-19 @ 00:10:13
URL: http://mattiasogren.blogspot.com/
Postat av: emliscious

grattis till vinsten =)

2010-04-19 @ 08:56:38
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0