En award!

Jag har fått en award av übergulliga Elin. Det värmer massor i vinterkylan. Tack söta!



A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!

1) Jag är helt galen i shopping och kan (i princip) inte gå in i en butik utan att handla. Detta kan förklara min stora garderob.. Till det gillar jag att matcha, kombinera, fundera ut och inspireras av kläder och skor i massor.

2) Förutom shopping är träning mitt allra största intresse. I träningssalen får man utlopp för känslor, aggression, glädje och hopp. Svett och smärta i en härlig blandning!

3) Jag har tidigare spelat innebandy i måånga år. Och jag saknar det som sjutton.

4) Jag gillar inte vin.

5) Jag är galet envis.

6) Jag rapar alldeles för ofta till mångas förtret. Oops.

7) Jag har en hel drös drömmar och framtidsförhoppningar inom de mest skilda ämnena som jag vill ska bli verklighet! Vissa imorgon, vissa längre fram och vissa sådär i periferin.

Mer kan jag inte rapa upp (hehe..) såhär på rak arm. Men jag är alldeles säker på att det finns fler intressanta fakta om mig som man inte kommer på rakt upp och ner.


De är många personer jag vill visa uppskattning mot, de flesta är dock blogglösa. Därför väljer jag att ge en award till alla som betyder något för mig. Det är fler än sju och kräver ingen länkning. Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Amelie

Skönt att höra att jag inte är den enda som det krånglar för :) Verkar som om de har gjort om massa funktioner, men det blir nog bättre snart :) Roligt award ;)

2010-01-28 @ 16:00:02
URL: http://amelielivingmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0