Intervaller

Vilken kickstart på denna dag. Jag har varit på gymmet och kört intervaller på löpbandet. Jag började med tio minuters uppvärmning för att sedan varva varannan minut supertempo och varannan minut lite lugnare. Efter det blev det lite lugnare några minuter för att avsluta med nedvarvning och stretch. Det blev väl runt en 5,5 km. Nu är jag hemma och kokar massa pasta till lunch. Sedan ska jag tvätta varvat med skrivande av ett kostrelaterat arbete.

Inte nog med denna kickstart. Vädret är ju bara för underbart. Sol och snö. I och för sig är det galet kallt (typ minus 18) men eftersom det är vindstilla känns det inte så fasligt kallt ändå.


På väg hem fån gymmet. Myys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0