Maaat

Idag har jag gjort något jag gillar - shoppat. Och inte vad som helst, utan mat i massor. Nu är alla skåp fullproppade igen. Nice. Utöver detta har jag köpt en ny vän. Jo, det är faktiskt sant. Jag återkommer om denna nya vän. Nu ska jag byta lakan i sängen och dammsuga upp alla små råttor och smulor jag har omkring mig. Konstigt det där.


Lax, kyckling, bönor, fetaost, kalkon, keso, avokado, råris, havregryn..Massa mat.

För övrigt hade jag en underbar body pump-klass imorse. Det kan vara så att jag har de sötaste och snällaste deltagarna. Och så duktiga!



Kommentarer
Postat av: Elin

Du kan gärna få tipsa mig om bra mat som blir god att micra som lådor också, du verkade vara så väldigt strukturerad och duktig med larm som sa att du skulle tina kyckling ;)

2010-01-31 @ 18:25:14
URL: http://elinbjorklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0