Träningskläder

Shoppingkvällen med Sofis mode på Stadium var toppen. Jag fick med mig hem några träningsoutfits och jag är supernöjd. Två sport-BH:ar, två träningstoppar, två par byxor och en rosa vind/löparjacka. Ett par byxor får nog invigas på bodypumpen imorgon. Utöver detta hann jag in en sväng på Gina Tricot innan för lite reashopping och sist fick vi med oss en liten påse hem från kvällen med lite smått och gott i. Innehållet i påsarna sparar vi till en annan dag för nu ska Emma borsta gaddarna och försöka gå och sova.



För övrigt tog jag mig en sväng på löpbandet i tisdags och det var så skönt, roligt och befriande. Nu bannemig är det jag och löpbandet tills snön försvinner. Då blir det jag och asfalten. Eller skogen. Eller både och. Men tills dess, godnatt!



Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Å va kul, ut och sport shoppa! Funderar faktiskt på om man ska göra det snart igen som en födelsedags present till mig själv. =)

2010-01-29 @ 03:46:58
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0