Cykling/spinning

Måndag igen och helgen har varit mer än bra. Och lugn. I fredags blev det en tur på spinncykeln i Stadshagen och likaså i lördags, fast då i Farsta. Mitt mission är att testa på lite olika center och vidga mina vyer. Lördag kväll blev lugn och jag kikade på Melodifestivalen - såklart! 

Igår var jag på en instruktörsdag/audition på Sats och valde cykling. Och guess what? Jag blev godkänd och kände mig mer än lycklig. Inte bara att jag blev godkänd, utan jag träffade på fantastiska människor, fick en härlig träningsupplevelse på cykeln, fick mycket fin feedback och kände mig helnöjd. Under mina cirka tolv minuter på instruktörscykeln körde jag gärnet. Jag var så trött när två minuter återstod att jag trodde jag skulle tuppa av. Haha! Det var bara vinna eller försvinna! Och det gick vägen. Jag har inte haft någon fast klass i cykling/spinning denna termin och kände att jag saknat det. Då tänkte jag att jag testar min lycka på Sats. Det finns ju lite överallt och ligger nära både jobb och hem. Summa kardemumma var gårdagen hur som helst mycket lyckad. Den avslutades med semla, Solsidan och Big brother hemma hos päronen.




För övrigt har jag lagt till en ny kategori - Instruktör. Här samlar jag kort och gott mina ansträngningar som instruktör. Och kanske lite till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0