Heey, I'm back

Och det har hunnit bli juni och allt. Och sommar! I torsdags (för en vecka sedan) åkte jag till Norge och hade det så himla härligt. Medelhavsvärme, promenerande, mys på uteserveringar, Sverigefotboll på O'Learys, parkhäng, hotellfrulle och massa mer. Jag är grymt nöjd. Oslo är en underbart mysig stad.

Men nu sitter jag hemma och jobbar med en pappersrulle vid sidan. Jag är så förkyld att det inte är sant. Halsen kliar och näsans rinnande finns ingen hejd på. Jag tackar för att nässpray finns, min bästa vän just nu. Nu ska jag koka gröt och fortsätta jobba. Matlusten är det inget fel på i alla fall. Det måste väl ändå vara ett friskhetstecken?

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0