Löpning

Jisses, vilket nederlag. Jag fick sådan nedrans smärta i utsidan/baksidan på knät under min kära löptur att jag nästan trodde jag skulle tuppa av. Okej, inte riktigt. Men ont gjorde det. Eller snarare ilade. Men jag gick på vilja och lyckades springa (jaja, halvjogga typ) runt min vanliga terrängrunda. Så nu nio kilometer senare är jag såklart glad att jag sprang hela runt, men tycker lätt synd om mitt knä. Men nog babblat om detta. Imorgon är det säkerligen bättre! Såklart!

Nu ska jag hoppa in i duschen, käka middag och sedan varva spinningpassgöra med lite televisionstittande. Kanske blir det detta nedan som får förgylla min tallrik? Med lite majs, kanske en macka och ägg såklart!


Gröna bönor, broccoli, avokado, soltorkade tomater, Keso, fetaost m.m.

Weii, imorgon är det fredag. Kanske bästa dagen på veckan delad med lördagar? In i duschen, tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0