Frustrerad kvinna

Igår efter jobbet tänkte jag hoppa upp på löpbandet. Vilket jag gjorde. I cirka femton minuter. Efter det hade jag så ont i höger benhinna att det inte gick att springa längre. Förbannad gick jag hem och tänkte att jag gör mitt egenkoreograferade corepass, bästa för magen! Jo, det gjorde jag. I cirka fyra och en halv minut. Sedan dog musiken. Vad sjutton!! Detta gjorde mig halvt frustrerad, men efter lite socialt häng började livet åretvända. Tills.. Jag får halsont! Kan det rent ut sagt vara så att det var meningen att det inte skulle bli någon träning igår?

Jag vaknade sedan i natt med knivar i halsen och nu känns det inte mycket bättre. Jag är halvrisig och nog lite febrig så det blir till att vicka bort både min Body pump på lunchen och min Cykling ikväll. Suck alltså.

Nu ska jag jobba på, försöka bosta min friskhet och döda sjuklingen i mig. Ikväll blir det hockey med pappa. Djurgården - Färjestad. Vinst nu, TACK.

Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0