Träning vecka 44

Jag ligger sisådär en vecka efter här. Om inte mer. Men såhär såg förra veckans träning ut i alla fall.

Måndag: Instruera Body pump.
Tisdag: Körde en halvmils lunchlöpning. Isch, det var tungt.
Onsdag: Instruera Body pump på lunchen och en 55-minuters cykelklass på kvällen.
Torsdag: Instruera en Cykel 55 min.
Fredag: Jag var ledig och köttade ben med min kära granne. Efter det 20 minuters intervallträning på löpbandet.

Lördag och söndag blev vilodagar om man inte räknar en timmes bowling och en utekväll som träning?

Jag vill ju gärna få med några fler gympass, framförallt för överkroppen, och jag vill få in längre löppass. Men just nu jobbar jag med korta intervallpass för att bli snabbare. Och så gymmade jag ju faktiskt ben i fredags vilket ju är ett framsteg. När gymmade jag senast liksom? Nu ska det bli en vana också.

Nu sitter jag och väntar på att mitt bröd (du hittar receptet i länken under räksoppan) ska bli klart i ugnen  och sedan blir det filmmys för hela slanten.

Hejpåer.



Kommentarer
Postat av: Martin

Vilken intressant träningsblogg du har. Vore kul om du la till den med de andra träningsbloggarna på http://styrketraningsprogram.weebly.com/traumlningsbloggar.html. Lycka till med träningen även i fortsättningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0