24 januari

Goddagens kära ni!

Idag är det tisdag och det innebär löpning för mig. Efter jobbet tar jag mig an sex kilometer på löbbandet. Det är attans också att snön kommer precis när jag sätter igång med min lilla satsning. Men å andra sidan är det bara att plocka fram skidorna och dra ut i spåret. Jisses vad härligt det är. Jag får försöka locka med pappa någon dag, för snön ska ju tydligen ligga kvar!

Dagens hälsoläsning spottade jag när jag satt på tuben i morse. Så det är bara att börja käka fiberrikt bröd hej vilt till frukost. Nejmen skämt åsido, det är bara att ta allt allt med en nypa salt och äta det man känner att man själv mår bäst av. Visst ska man lyssna och ta till sig, men sedan gäller det att göra det till sitt eget. Skulle man gå på detta nedan skulle mitt minne vara grovt försämrat sedan en tid tillbaka. Eller vänta, är det så kanske..?



Artikeln hittar du här.


Nu är det lunch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0