En helg i tårar

Igår, den 29 januari 2012, valde min lilla farfar att lämna oss. Det är inte sant vad ont det gör, även om jag vet att det var detta han ville. Jag tror och hoppas att han nu får träffa farmor igen och har återfått all energi. Jag tackar för alla underbara år vi har fått tillsammans, alla roliga saker vi hittat på tillsammans och alla historier du har berättat från ditt liv.

Vi satt hos honom hela lördagen och pratade och höll honom i handen. Jag tror han fick ett värdigt, bra och lugnt avslut. Precis som han velat. Men ändå, det gör ont. Ont att mista någon som står en nära, som man för några dagar sedan kunde prata med. Och nu finns han inte längre.

Farfar, jag saknar dig! ♥ ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: Martin

RIP din farfar :/ Måste dock ha blivit riktigt gammal? Han var väl över 90 när vi hängde?



Hur som, tänkte tipsa om dessa två länkar

http://www.linabjorkskog.com/traning/bodypump-effektivt-eller-ej

samt

traningslara.se/antligen-en-langre-traningsstudie-pa-bodypump/



Take care!

2012-02-01 @ 13:37:21
Postat av: Emma

Nja, han blev 92. Men åldern är bara en siffra och han kunde levt ett bra tag till..



Jag har läst båda och sett det förr. Men jag tror ändå det gäller att hitta det man gillar och få en blandning av lite olika träningsformer. Men sedan tror jag absolut att Body pump inte är bra att träna mer än två gånger i veckan. Men om man gör det och varvar med kondition och lite häng i gymmet tror jag det blir grymt mycket bättre än om man skulle hänga i soffan stora delar av tiden..



:) Take care du också!

2012-02-13 @ 14:18:55
URL: http://faw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0