Tisdag 17 januari 2012

Godmorgon!

I natt drömde jag om Marathon igen. Denna gången var starten någonstans vid Gärdet, jag sprang på Valhallavägen och sedan vid en bergssluttning så brant att ja..det pirrade rejält i magen. Sedan var ju planeringen obefintlig. Jag sprang till någon buss och bytte kläder och glömde min pulsklocka någonstans. Och sedan var det en massa test man skulle göra innan man startade, och det var att känna på olika matvaror och gissa vad det var. Alltså såå mystiskt. Min mamma var med och sprang också. Men benen var riktigt pigga i alla fall. Det får man ju ändå se som något positivt? Haha. När jag slog upp ögonen blev jag så stressad att jag inte hade fullföljt loppet. Men sedan var det gött att veta att det bara var en dröm. Ojoj!

Inte nog med detta, jag börjar känna mig krasslig, vilket jag inte alls har någon lust med. Jag intalar mig att det är damm eller något som gör mig lite snorig, så idag intar jag löpbandet efter jobbet och startar mitt halvår fram till Jubileumsmarathon 2012. Har jag tjatat om det förr? Hey, det lär tjatas varje dag i 26 veckor framöver. Och säkerligen några veckor till efter det.

Happy tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0