Löpning 15 km

Sådär. Nu ska jag förtälja om dagens löppass. 15 kilometer var målet, men redan efter sisådär en kilometer kände jag hur jobbigt det var. Stela ben och en andning som inte alls var i fas. Sedan gick det lite upp och ner. Ena stunden var det apjobbigt och andra stunden flöt det väl på. Men sista varvet (körde en femkilometerssträcka tre varv) var en pina. Min högra vad kändes lite för hård och stel än vad som är bekvämt och jag hade trötthets- och stelhetskänslor i hela kroppen! Sista varvet, och framförallt de sista kanske 200 metrarna gick på ren vilja. Och fort gick det inte. Men jag tog mig runt och målet blev uppnått. Men halsen är med och spökar på ett hörn fortfarande. Men jag är på G upp igen.


Innan jag drog iväg..ovetandes om mina tunga ben

Sedan kom jag hem och cyklade iväg och handlade massa gott! Sedan for jag hem och lagade thaikyckling med wokgrönsaker i kokosmjölk. Och så jasminris. Yummy! Och sedan kollade jag hockeyn och det var ju mindre roligt. Förlust i straffläggningen mot Örebro. Aaaaaahhh! Vinst på lördag, tack!

Nu blir det sängen, kram kram!



Kommentarer
Postat av: sanna

herre gud vad du kör kvinna, haha! :)

2012-03-25 @ 19:55:56
URL: http://isannasskor.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0