Veckans träning vecka tolv

Goddagens!

Efter helgens alla bravader och min ickesömn känner jag mig lite trött och lite måndagsseg. Men tur att solen skiner och att jag ska få inhämta lite träningsendorfiner under dagen. Förra veckans träning blev denna.

Måndag:
Instruera Body pump
Tisdag: Löpning sammanlagt 6 kilometer samt löpskolning
Onsdag: Instruera Body pump. Gymma bröst och triceps
Torsdag: Löpning 14,68 kilometer
Fredag: Gymma rygg och biceps
Lördag: VILA
Söndag: VILA

Jag hade gärna fått till ett till löppass under helgen, men utan sömn bryter min huvudvärk lätt ut så jag gav vika och vilade istället. Men jag har fått till mina två gympass jag haft som mål så det känns bra i både kropp och knopp. Det var det jag hade att förtälja just nu.

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0