Paj igen

Nej, jag är inte ett dugg paj. Snarare tvärtom. Jag känner mig väldigt hel, glad och tillfreds just nu. Jag har precis haft mitt praktiska prov i Träningsinstruktörskursen. Och jag blev godkänd!! Jag var sjukt nervös innan och glömde typ bort vad ett gym överhuvud taget är, ännu mer vad som finns i ett gym.

Men lunchen var i alla fall paj. Eller bestod av paj. Med ost och skinka. Sjukt gott och nu är jag mätt som tusan. Nu ska jag in och skriva det skriftliga provet och har laddat upp med nötpåsar, Tyrkisk peppar och choklad. Och kaffe. Det här kan ju knappast gå fel. Ooooh!


Kommentarer
Postat av: Elin

håller tummarna för dig !

2012-11-15 @ 14:32:16
Postat av: Emma

Tack fina Elin! :)

2012-11-22 @ 16:57:36
URL: http://www.faw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0