Casall HIT

I onsdags testade jag Casall HIT, sjukt rolig träning i cirkelform. Det var olika stationer där vi körde stenhårt i 45 sekunder och sedan vilade (sprang till nästa station) i 15 sekunder. Detta upprepades tre tunga, men otroligt roliga gånger. Vi fick bland annat springa med fallskärm, jobba med små snabba steg på en "liggande" stege, jobba rodd stående med Casall Multi Balance Trainer (typ TRX-band), hoppa hopprep, jobba knäböj med 10-kilos viktväst, draken och bicepscurl med viktväska med mera. Att springa med fallskärm var ju helt klart det roligaste. Och mest jobbiga!
 
Hela härliga gänget. Tack Åsa för inbjudan!
 
Pernilla, Lotta, jag och Elin. Starka tjejer!

Nästa vecka har Casall dessa pass igen. Måndag till onsdag i Vasaparken. På tisdag har vi tänkt köra igen. Jag längtar redan efter fallskärmslöpningen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vi var så starka att jag somnade ståendes ;)
Längtar tills på tisdag!

Svar: Yees, nu kör vi igen!! :)
Emma Jordell

2013-08-30 @ 23:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0