Torsdag

Allvarlig morsa, fokuserad på att hinna med bussen


I morse träffade jag min vän för att gå på sångstund med våra skatter. Men tji fick vi, för någon sångstund var det inte. Istället gick vi lös och shoppade julklappar. Och lite till oss själva. Nöjda och glada satte vi oss och lunchade. En lax- och spenatpaj senare kände jag för att entra gymmet. Men tji fick jag. Jag var så trött efter nattens ickesömn att kroppen bestämde sig för att vila. Så jag tog en lugn eftermiddag hos päronen och sedan gick jag hem och pudrade näsan, lämpade av lillskrutt med pappa och sedan drog jag till Sumpan för att träffa alla Sats-kollegor och käka mat. God entrecote. Mer party än så blev det inte. Nu ska jag rulla hemåt och sova!



God middag på Story hotel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0