Hemmahäng

Idag har jag och Alicia hängt hemma hela dagen. Men det deppar vi inte för eftersom jag har fått massa saker gjorda. Jag har lagat en uppsättning mat till Alicia och en uppsättning till oss, tvättat fem maskiner, röjt lite och tittat på en film. Och säkert tusen saker däremellan. 

Och så har jag fått någon form av nackspärr eller en nerv i kläm. Det strålar ut i armen och upp i huvudet och har gett mig huvudvärk. Därav blåste jag av dagens lunchträning idag. Men nu känns det bättre och jag ska iväg på kvartalsutbildningen i Body pump. Den release som jag kommer instruera när jag sätter igång igen i januari. Tjoho!


Pasta och köttfärssås till middag idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0