Från Body pump till..Body pump

Idag vickade jag på min gamla Body pump på lunchen. Och det började med en lätt katastrof. Jag hade inga träningstights med mig, ingen på Sats som kunde låna ut och storlekarna i shopen var..fel! Tur då att man har ett jobb nära Sats och en supergullig kollega som springer till centret med ett par. Så det slutade med en instruktör med byxor. Pjuh! 


Lånade byxor funkar riktigt bra


Klassen då? Den gick fint, utan några större missar. Jag svettades, skrek och försökte peppa som vanligt. Och lunchen smakade riktigt bra efteråt. 

Nu har jag ägnat kvällen åt att fixa med den nya Body pump-releasen. In i dator, iPod, USB, ladda hem videon, koreografin och så vidare. Nu har jag något att lära in när jag åker till jobbet. Pjuh igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0