Lunchlöpning

Idag fick jag till grymma intervaller på lunchen och slog samtidigt post-gravidekord på fem kilometer. Och på sex kilometer. Jag började med två kilometers uppvärmning och sedan 10x200 meter (den sista blev 300 meter) på 16 km/h med 100 meters gåvila emellan. Då hade jag avklarat mina fem kilometer på 26.33. Weho! Sedan sprang jag en kilometer som nedvarvning (på samma hastighet som tidigare var jobbig löphastighet) och stannade på 32.35 på sex kilometer. Sjukt nöjd fortsatte jag med några styrkeövningar med min kollega. Två triset blev det. Först axellyft - upprätt rodd - burpees och sedan dips - benspark med rumplyft - armhävningar. Det var en nöjd Emma som hoppade in i duschen!


Stretch samt lyft med liten sko




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0