Veckans träning vecka fem

Måndag: Instruera Cykel 45 och Body pump
Tisdag: Styrka bröst/triceps
Onsdag: Egen cirkelträning
Torsdag: Vila
Fredag: PT-pass
Lördag: Intervallöp på löpband 5 km
Söndag: Vila


Förra veckan blev det sex pass och två vilodagar. Gladast är jag över löpningen där det börjar hända grejer och över att få till varierade pass. Och såklart att äntligen fått ändan ur och skaffat PT. Igår beställde jag hem lite proteinpulver som jag kan ta direkt efter ett pass för snabb återhämtning. Och som mellanmål om det krisar. Men idag blir det varken träning eller proteinpulver. Idag ska jag försöka vara sjukt effektiv på jobbet så jag kan undvika att plocka med mig datorn hem.



Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad härligt hur du är igång! Snacka om att jag längtar tills att komma tillbaka till samma träningsdag som tidigare :) Börjar bli lite tunga tider för min del här nu, men nu är det inte långt kvar. Träningen funkar dock ganska bra fortfarande, även om den är rejält modifierad :)

Svar: Det är dunderhärligt att komma tillbaka och känna sig starkare för varje dag! Snart är du där också, men först ska du få vara med om det häftigaste du någonsin kommer uppleva! Ååh, se till att mysa med magen den sista tiden för tro det eller ej, man kommer sakna den lilla kalaskulan även om det är tusen ggr bättre att ha den på utsidan :) Jag tycker det är härligt att du är igång! Jag hoppas vi kan få in en dejt snart? Ta hand om er! Kram!
Emma Jordell

2014-02-09 @ 10:34:23
URL: http://www.jennas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0