Att inte prestera på topp

Om lunchcyklingen gick topp notch gick Body pumpen inte lika smutt. Glad var jag som skulle få instruera min älskade klass och så presterar jag sämre än någonsin. Jag var förvirrad, tappade takten och var allmänt svag. Med en mikrofon som dessutom lät som skräp och låg nivå på musiken gjorde att jag inte alls kunde förmedla den energi jag ville. Men jag antar att man har sådana klasser och hoppas bara jag inte skrämde iväg allt för många från min fullsmockade klass. Jag fick några fina ord efteråt och de suger jag upp och njuter av tills min dåliga dag släpper. Idag var jag inget speciellt och jag vill alltid bjuda på träningsglädje, energi och ge det lilla extra. Idag blev det inte så och då får jag kämpa det lilla extra för att leverera min bästa klass nästa vecka. Pepp på den! Nu ska jag hem och fylla kroppen med energi.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0