Igår

Igår startade jag dagen med jobb och sedan åkte vi och snusade nyfödd bebis. Ojoj, att de är så små!! Och så fantastiska. Ojoj. Sedan ramlade vi hem och jag fick ont i huvudet och det var inte den lilla versionen (av värken alltså). Det var bara att ta två alvedon, dra för gardinerna och hoppas på bättre dagar. Fy tusan, det där önskar man inte sin värsta fiende. Och inte kunde jag sova heller, huvudet liksom skavde mot kudden. Men efter mycket om och men måste jag ändå somnat. Och sedan vaknade jag igen klockan två och började plocka i köket och käka någon slags måltidsersättning som jag fått på något event samt knaprade lite nötter. Jag åt knappt något på hela dagen igår så jag kände mig minst sagt klen. Idag har jag fortfarande skallebank, men på en kontrollerad nivå. Så nu kör vi måndag och hoppas huvudvärken snart är ett minne blott. Nu räknar vi dessutom ner till semestern. En arbetsvecka kvar! Yes!


Jag och mitt lilla suddiga vilddjur




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0