Jag älskar gymmet!

Efter alldeles för lite sömn funkar det alldeles utmärkt för mig att träna. Jag blir piggare, gladare och mer effektiv. Självklart tränar jag inte när jag är på tok för trött, men man får känna efter helt enkelt. Idag var en sådan dag när träningen gav mig en knuff i rätt riktning och hjälpte mig sortera tankarna lite. Underbart! Det blev tung styrka, 5x5 reps i varje övning och endast fyra övningar. Som mina två senaste pass. Front squats, marklyft, bänkpress och enarmsrodd. Och sedan rehab på slutet samt lite rull på foam rollern. Galet bra och effektiv lunch som avslutades med mat i solen. Jag räknar med att hinna med ett gympass till innan fredag morgon då det blir ett nytt upplägg med PT. Men nu ska jag iväg och bli knäckt igen och se om mitt bäcken rätat lite på sig. Sedan blir det mat i solen följt av jobb.


Nöjd och härligt pigg efter träning 






Älska ryggen på linnet. Eller kanske ryggen i linnet? Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0