Teneriffa dag fyra

Idag har vi besökt Loro park och sett massa härliga djur, varit på sjölejon-, delfin- och späckhuggarshower och haft det soligt som bara den. Jag kan inte rå för att jag tycker lite synd om djuren som ska behaga oss med shower, samtidigt som jag fascineras och vill se mer. Djurparken var hur som helst jättefin och våra timmar där gick fort. Men bussresan tillbaka kändes lång och var helt sjukt varm. Busschauffören verkade inte veta vad air condition var och en stund var elementen (!) på. Det var en nära döden-upplevelse både en och tre gånger. Men hem kom vi och då gick vi ut och käkade. Pasta blev det för mig och nu avslutar jag kvällen med frosseri av vattenmelon och choklad. Imorgon är det söndag och jag hoppas på lite shopping förutom god mat, sol och bad. Semester, har jag sagt att jag gillat det?


Delfinshow


Späckhuggarshow


Pasta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0