Teneriffa sista dagen

Semestern går ju förfärligt fort. Denna vecka har bara flygit iväg, men underbart har vi haft det! Idag tänkte jag bo nere vid poolen för att få något kvitto på att jag varit i solen. Nej men hej hej svarta moln och lite regn. Lagom när jag legat där och frusit en stund och vi bestämt oss för att åka in till shoppinggatan kom solen fram. Jo men alltså min vanliga tur. Men tur i oturen då, så hittade jag två fantastiskt fina plagg som fick följa med mig hem. Sedan skippade jag träningen och tog istället en lång dusch innan middagen nere vid strandpromenaden. Nu är jag mätt, nöjd och glad ända ut i fingerspetsarna. Imorgon (klockan är 23.44 här) ska vi upp innan det knappt hunnit bli morgon. Godnatt!


Klänning och kappa, snygga ihop och var för sig. Älskar't!

Middag i solnedgången, ja tack


Middag och efterrätt med världens godaste kola/karamellfyllning





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0