Dubbelmåndag

Nu var det ett tag sedan, men idag var det dags för min måndagsdubbel igen. Jag har haft en fantastisk resa och längtar redan tillbaka, men samtidigt var det väldigt skönt att landa hemma igår och pussa på lilltösen. Och idag är jag väldigt trött och i min värld är klockan 10.30 just nu. Men imorgon blir det bättre. Och med min dubbel blir allt lite lättare. Min lunchcykel idag hade flera träningsglada själar som kämpade till tusen. Och jag fick trampa på vilket jag inte gjort på två veckor. Och det kändes. Men som vanligt var det skönt efteråt. Nu ska jag lyssna igenom Body pumpen en gång innan det är dags för den. Måndagsdubbel, heja!


Glad, nytränad instruktör


Mina nya tights från Calvin Klein. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0