Måndag




Hejsan! Igår körde jag min lunchcykel precis som vanligt. Det var svettigt, det var jobbigt och det var tungt. Med all rätt eftersom jag sa innan klassen att jag var sugen på att köra hårt. Och vilken effektiv eftermiddag det blev sedan. Och det behövdes. Fem tummar upp på det. Sedan skulle jag kört min Body pump, precis som vanligt på måndagar. Men jag var tvungen att vicka bort den för att jobba. Det tar emot att vicka bort och det ska krävas mycket för att det ska ske. Så jag jobbade, och mina fantastiska deltagare fick träna. Hoppas de saknade mig, för jag saknade dem! När jag sedan kom ifrån jobbet blev det måndagstacos och sedan en massa plock i lyan innan jag slocknade på tok för sent. Nu kör vi tisdag och heldagsmöte.


Tack för idag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0