N.Y. dag fem

Hej!

Jag har missat vår dag fem ju! Sista dagen som bjöd på hemfärd på kvällen. Men under dagen hann vi promma en hel del i regnet. Nu var ju temperaturen lite högre, men då skulle det såklart regna. När jag själv prommat runt tills jackan regnade igenom och jag såg ut att ha svettats värre än en löpare i öknen var det dags att värma sig (och torka!) i hotellobbyn. Efter det tog vi bussen, som hade lite småproblem att rulla till en början, ut till flygplatsen. Där käkade jag (surprise?) en burgare med frittar. Än har jag inte tröttnat..



Hej då hotellet. Vi ses snart hoppas jag


Sedan blev det en, vad jag tyckte, läskig flygning över Atlanten. Men det var visst bara jag, för resten såg väldigt lugna ut. Efter byte på Island lyckades jag slumra en sväng och sedan var vi hemma och det var plötsligt dag. Och sommartid. Tröttmössa som jag var fick jag pussa på min alldeles egna lillsessa och slumra en stund med henne. Då blev livet komplett igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0