Sjukling

Igår var jag tvungen att springa hem från jobbet då jag kände mig jättedålig. Sedan blev jag sängliggande till i morse med ett break på två timmars jobb igårkväll. Det var nog de mest krävande timmarna någonsin. Jisses vad jag kände mig dålig. Imorse vaknade jag strax efter fem med bankande huvud, smärta i kroppen och jag frös som tusan. Men jag hoppade upp och körde ett trettontimmarspass med jobb hemifrån. Men det får man väl ta när man ska dra iväg på äventyr om några dagar.. Jag hade heller inte ätit sedan igår morse och har idag fått i mig en macka, mjölk med müsli och kvällens mål, Keso, banan, solrosfrön och kanel. Men det smakade inget vidare. Jag hoppas på en piggare dag imorgon då det vankas bröllop för hela slanten. 


Kvällens ickesmakande mål



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0