Dagens träning

Efter magsjuka och förkylning har jag inte tränat sedan förra torsdagen. Visserligen har vi promenerat till förbannelse här borta, så det går ingen nöd på mig. Men idag kände jag mig tillräckligt pigg för att dra på mig mina nya träningskläder och köra ett pass i hotellgymmet. Jag var inte på det klara med vad jag skulle träna och det i kombination med min okunskap om värdet av miles och pounds gjorde inte träningen lättare. Men jag fick till ett svettigt helkroppspass med löpning som uppvärmning. Så värt det!

Uppvärmingslöpning 2 miles (typ 3,2 km)

Knäböj
Utfall med hantlar
Marklyft i superset med rodd
Hantelaxelövning i superset med armhävningar
Hantelpress
Benspark med rumplyft på bänk 


Nytt linne från Nike och nya byxor från Forever 21. Båda matchar skorna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0