Kvällstankar

För det första, filmen vi såg tidigare idag var ju helt fantastisk, underbar och rolig. En film totalt i min smak. Vi såg The other women med bland andra Cameron Diaz. Hon är ju en sjukt bra skådis och ja, hon passade verkligen i denna rulle. Vi skrattade rejält och fick en härlig filmupplevelse. Annat var det med den filmen vi precis såg klart. En rysare som bara var..uäk..vidrig. Jag har dessutom blivit sjukligt rädd för allting på sistone och detta gjorde ju inte direkt saken lättare. Jag tror den hette Evil Dead och ja, den var som sagt vidrig.

Andra kvällstankar som rullar i min skalle är löpning. Jag är så fruktansvärt imponerad av alla Matathonlöpare som tog sig runt idag. Jag velar om jag ska anmäla mig till nästa års upplaga. Jag vet vilket slit det är men någon gång vill jag ju ha sprungit självaste Stockholm marathon också. Det är svårt det där. Att jag har löparknä just nu gör ju inte saken lättare. I alla fall. Nu är det dags att sova och drömma vidare om löpning. Imorgon blir det Body balance och kanske lite intervaller på spinncykeln i kombination med knärehab innan.


Från mitt första Marathon. Undrar när mitt andra kommer och om jag kommer vara lika glad då..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0