Överfull body pump

Nu verkar folk vara tillbaka från semestrarna, i alla fall på min Body pump. Idag var det överfullt till sista plats plus att vi klämde in några fler. Så länge det inte blir trängselkaos i någon del av salen och materialet räcker ser jag gärna att så många som möjligt som vill kan komma med. Mer träningsglädje åt folket så att säga! Det var lika delar svettigt som underbart under dagens klass. Jag var väl kvar i något slags endirfinrus, för jag verkade missa klockan och fick lägga på en löptur till pendeln för att hinna med. Det resulterade i en blöt katt som säkert luktar svettsurt också. Stackars medresenärer. Men jag hann! Middagen hemma lockar mer än andras åsikter om mig just nu. Hehe. 


Nya byxor förgyllde dagen ytterligare








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0