American Sniper

Igår tog jag mig ut en liten sväng och provade ut och beställde säng med familjen. Dessutom flyttpackade jag en kartong, dammsög och lagade mat. Och efter det var jag slut som artist. Jag borde nog legat still och vilat, men tusan vad svårt det är. I morse kände jag mig bättre. Halsen gjorde inte lika ont och febern var nog långt borta. Jag åkte in till kontoret och hämtade datorn efter en natt med mer vakenhet än sömn. Kanske har jag vilat lite för mycket i helgen trots allt? Efter hemmakontor avslutades dagen inte med min underbara Body pump. Tyvärr. Istället fick jag och sambon ihop en bio. Inte fy skam det heller eftersom vi tyckte att American Sniper var grym! Se den om ni har möjlighet. En amerikansk krigsfilm med kärlekshistoria som bygger på sanna händelser. Ja tack!



Inte så pigg denna morgon


Biosnacks och betydligt piggare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0