Positive thinking

Lagom när revbenet läkt och jobbet lugnat ner sig något..då får jag ont i halsen! Jag var tvungen att ställa in dagens PT-pass och istället gick jag hem och drömde lite om träning. Det är verkligen någon högre makt som inte vill att jag ska få till min träning. Pust och suck. Vitlöksklyftan jag åt här om dagen hade tydligen ingen verkan. Åh, jag hoppas bara inte detta utvecklar sig till någon långvarig förkylning. Men, om vi fokuserar på det härliga istället. Imorgon ska vi slutbesikta lyan och om tre och en halv vecka flyttar vi in! Dessutom är det fredag imorgon och på lördag har jag en dejt med min underbara vän. Om man liksom vänder på pannkakan brukar det bli rätt bra trots allt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0