Tung och härlig styrka i gymmet

Jag känner allt positivt i världen, för jag har tränat! Det var tungt, magnesiumet har lämnat rester i händerna och endorfinerna sprutar. Att starta söndagen på detta sätt känns mer än bra. Min resa mot att bli stark(are) börjar officiellt nu. Inte för att den någonsin har slutat, den hade bara en paus när kroppen skulle läka. Uppvärmning blev rodd och over head squats. Sedan pang på med front squats, back squats, pullups, olika kombinationer av marklyft och bam, jag är totalslut!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj! Vad KUL att du kommer på BBC! :-D

Svar: Det ska bli så KUL att komma! Heja er och ert arbete!! :)
Emma Jordell

2015-01-19 @ 10:38:58
URL: http://bloggerbootcamp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0