Löpning!

Igår gick jag och Melvin till gymmet efter lämning av storasyster. Jag har varit så sugen på löpning, men vet också att det är en väldig belastning på kroppen och kanske inte rekommenderas tre månader efter förlossning. Men jag tror mig känna min kropp rätt bra så igår ville jag testa, bara testa. Jag gick tio minuter på bandet som uppvärmning. Sedan joggade jag 10x1 minut med en minuts gång emellan. Sedan gick jag tio minuter till och efter 40 minuter och fem kilometer kändes det hur bra som helst. Jag avslutade med MammaMage-övningar. Så här ett dygn efteråt känns det fortfarande jättebra i hela kroppen. Precis det svaret jag ville ha på min löpning. Det enda jag kände under löpningen var att kroppen är tyngre än vanligt och bysten skulle behöva en ny sporttopp med lite mer support.



Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Bra jobbat, verkligen :D :D

Svar: Det var galet skönt! :)
Emma Jordell

2016-04-24 @ 10:23:13
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0