Julmys

Igår hade vi kompisar över och körde gemensamt julbord. Så trevligt! Barnen lekte och hade superkul så dem såg vi knappt röken av. Och vi åt. Man blir ju mätt alldeles för fort. Men det fanns ändå plats för fika efteråt, såklart. Där skumtomtarna fick hedersplatsen. Älskar't!

Jag har inte varit utanför dörren på hela helgen, så idag var jag först hos läkaren med min huvudvärk och sedan drog jag iväg med båda barnen till mormor och morfar. Det är så fint ute. Snö och strålande sol. Men tydligen ska det bli plusgrader igen så snön lär ju inte stanna särskilt länge. I alla fall. Nu kör vi måndag. Jag lämnade barnen en stund för att dra iväg på ett möte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0