Stranden

Idag har vi hängt på stranden med vänner. Sådana här dagar är det extra härligt att vara ledig. Barnen får leka av sig och blir extra nöjda. Och nöjda barn ger såklart nöjda föräldrar. Efter stranden gick vi och handlade torrfoder och kattsand till Ejla som mamma och pappa snällt skjutsade hem. De hade även med sig en barnsäng som jag hade som liten som vi nu målat vit. Jag längtar efter att få inreda Alicias rum på nytt. Jag ska bara tvätta madrassen och bädda lite mysigt. Och flytta på schäslongen som just nu står där sängen ska stå. Men nu har jag riktgt ont i huvudet. Igen. Så nu ska jag sova och hoppas ha energi till att fixa Alicias rum imorgon. Och få till ett träningspass av något slag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0