Insomnia

Idag har jag legat däckad i huvudvärk på förmiddagen. Det var en jäklig sådan som gjorde mig illamående och tvingade mig att bara ligga ner. Det gjorde att jag missade Strong Mama-passet på Sats i Farsta som hade premiär idag. Men det får bli nästa vecka istället. Som tur var prickade Melvin in sin nap samtidigt så vi låg i sängen båda två. Efter några mackor och två alvedon (det ska mycket till för att jag ska ta något piller alls) var jag på benen så jag packade ner Melvin i babyskyddet och så åkte vi och storhandlade med mormor och morfar. Skönt att ha det gjort. Huvudvärken hängde kvar när jag hämtade Alicia och ville inte alls släppa under kvällen. Och nu ligger jag här och behöver varje sekund av sömn jag kan få - och så kan jag inte somna. Men jag ligger och lyssnar på Melvins andetag och försöker att inte stressa upp mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0