Lördag


Jag påbörjade detta inlägg igår men fick sådan migrän så jag pallade inte att skriva klart. Igår morse åkte vi i alla fall hem till mormor och morfar och blåste såpbubblor och såg till att Alicia blev friserad. Vi kunde hänga ute hela dagen vilket var hur skönt som helst. Jag tog en nap mitt på dagen för att försöka få bort min huvudvärk vilket gick sådär och på kvällen blev den olidlig. Jag låg och vred mig och mådde så illa. Efter en och en halv timme tog jag två alvedon (gillar inte piller egentligen och undviker så länge det går) och kunde äntligen somna. Idag är jag liksom lite bakis och har lite smått ont i huvudet. På grund av detta blev det ingen löpning igår och ingen styrka idag, som tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0